وانیاوانیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگ دخترموبلاگ دخترم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

وانیا باشکوه ترین هدیه خدا

تولد تولد تولدت مبارک وانیا جون

1393/7/17 12:30
نویسنده : حانیه
3,034 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بعد از کلی انتظار 17 مهر رسید و دختر قشنگ من 4 ساله شدجشن

تولد امسال وانیا جون رو شب 16 مهر و روز کودک جشن گرفتیم.

دوستای وانیا جون هم زحمت کشیدن و تشریف آوردن تا یک شب به یاد موندنی برای وانیا باشه.

اول بریم سراغ تم کفشدوزکی تولد دخترم

 

اما از همه مهم تر دختر عزیزم

 

 

اینم ژله رنگین کمان که دوست خوبم سمیه جون زحمتش رو کشید

 

 

عصرانه سالاد ماکارانی که البته این رو هم مامان میترا جون درست کردن...فکر کنم همه فهمیدن من چه مامان بی هنری هستم

البته ساندویچ هم بود که من وقت نکردم عکس بگیرم

 

اینم دخترم با کیک کفشدوزک

 

وانیا در حال خوردن سالاد ماکارانی

 

اما قسمت هیجان انگیز کادوی تولد

وانیا جون در حال بازی با کادوی تولدش

 

اینم شال و کلاه که مامان بی بی زحمت کشیده و بافته..دستش درد نکنه

 

وانیا جون و دوستاش نرگس و آیسل

 

آخر از همه هم یک تشکر ویژه از همه کسانی که زحمت کشیدن و کمک مامان وانیا جون کردن تا بی هنریش زیاد مشخص نباشهچشمک و یک تشکر مخصوص هم از خاله فاطمه مهربون و عمو مهدی که همیشه زحمتای ما روی دوششونهمحبت

پسندها (7)

نظرات (19)

مامان هانا و آریا
17 مهر 93 14:34
تولد مبارک وانیا جونم همه چیز عالیههه چه کادوی قشنگی
حانیه
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرا و علی
17 مهر 93 16:27
تولدت مبارککککککککککککککککککککک
حانیه
پاسخ
ممنون
زهرا و علی
17 مهر 93 16:28
حانیه
پاسخ
سمانه
18 مهر 93 0:07
تولد تولد تولدت مبارک... ایشاله 100 ساله بشی دختر نازم... چه هدیه تولد خوبی... منم دلم خواست چه برسه به بچه ها... مبارکش باشه.
حانیه
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان النا
19 مهر 93 10:39
تولدت مبارک عزیزم.ایشالا تولد 120 سالگیت زیر سایه ی پدر و مادر و در پناه حق. دست مامانی و بقیه که کمکش کردن هم درد نکنه. روز کودک هم بهت تبریک میگم. چه جالب تولد 2 سالگی النا هم کفشدوزکی بود و کادوش هم سرسره بود.
حانیه
پاسخ
ممنون عزیزم...چه جالب النا جونم سرسره کادو گرفته
مامان آیلا
19 مهر 93 10:53
تولد تولد تولدت مبارک ان شا اله تولد 120 سالگیت
حانیه
پاسخ
ممنون
مامان خدیجه
19 مهر 93 19:35
وانیا جون تولدت مبارک امیدوارم 120 سال زنده باشی و تندرست وعاقبت بخیر شی
حانیه
پاسخ
مامان غزل
20 مهر 93 10:42
آخی تولد وانیا جون هم مبارک .انشالله که 120 سالگیشو جشن بگیرید.چه جالب که غزل و وانیا تو یه روز و یه سال به دنیا اومدن .با اجازتون لینکتون میکنم تا باز بیام و وبلاگ وانیا جون رو ببینم
حانیه
پاسخ
سلام دوست خوبم..ممنون.منم با افتخار لینک میکنم از آشنایی با شما و دختر گلتون خوشحال شدم
مامان فرنيا
22 مهر 93 9:15
تولدت مبارك عزيز دلم چقد رخوب كه دقيقا شب تولدت جشن گرفتي و چقد رخوبه دوستات دورت هستن
حانیه
پاسخ
عمو محسن
22 مهر 93 11:01
سلام چقدر قشنگ و خوب ... حیف که من و عمه لیلا اونجا نبودیم !! خیلی خوشحال شدم و شرمنده از اینکه گرفتاریها زیاد شده و نمی رسم زود به زود به وبلاگ قشنگتون سر بزنم معذرت !! مهر ماهه و دردسر های منم شروع شده!! مامان وانیا و دوستای مامانش : خسته نباشین... بابای وانیا: کجاست؟!!!! خود وانیا : بوس بوس!!
حانیه
پاسخ
ممنون عمو محسن و عمه جونجاتون واقعا خالی بابا جون و وانیا سلام میرسونند راستی 16 مهر تولد گل پسرتون مبارک
مامی الی
22 مهر 93 12:27
تولدت مبارك كفدوزك كوچولوي خوشگل. انشااله تولد 120 سالگيت. حانيه جان انشااله سالهاي سال سرزنده و موفق باشه وزير سايه شما و همسر بزرگوارتون زندگي كنه. انشااله عروسش كني.
حانیه
پاسخ
ممنون دوست خوبمهمچنین آریا جون
مامان مرمر
22 مهر 93 20:48
تولدت مبارک وانیای دوست داشتنی [ماچ]
حانیه
پاسخ
خییییییلی ممنون
شبنم.س
22 مهر 93 22:07
خوشگلم تولدت مبارک باشه،تمتم خیلی قشنگه.
حانیه
پاسخ
ممنون...چشماتون قشنگ میبینه
سمانه
8 آبان 93 0:03
سلام مامان حانیه جون. ما تغییر آدرس دادیم. بی زحمت آدرس جدید رو جایگزین کن. ممنون
حانیه
پاسخ
آدرس جدید مبارکه
سارا شکيبا
9 آبان 93 10:19
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون __________
الهام
14 آبان 93 9:52
تولدت مبارک عزیزم امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشی درکنار مامان و بابای مهربونت
حانیه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان پرنیا
25 آبان 93 17:59
تولدت مبارک خاله جونی
حانیه
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان شایلین جون
28 آبان 93 10:54
به به چه دخمل عسلیتولدش هم با تاخیر مبارک ببخشید من تازه آشنا شدم با وبلاگ دختر نانازتون. ایشالا 120 ساله بشه و سایه تون بالا سرش باشه. دخمل منم متولد 27 مهر 89 هستش با اجازه لینکتون میکنم تا زود زود بهتون سر بزنم. بووووووووووووووووووووسسس
حانیه
پاسخ
ممنون عزیزم..لطف کردید که به وبلاگ وانیا سرزدید..از آشنایی با شما و دختر گلتون خوشحالم...منم با افتخار لینک میکنم
مامان خدیجه
9 آذر 93 11:05
عزیزم کجایی خیلی وقته نیستی دلمون تنگ شده
حانیه
پاسخ
سلام عزیزم..منم دلمون بدجور تنگیده واسه دوستای خوبم..