وانیاوانیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ دخترموبلاگ دخترم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

وانیا باشکوه ترین هدیه خدا

سفر به مشهد

1393/9/9 16:04
نویسنده : حانیه
773 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....سلام....سلام

ببخشید که حسابی بین پست هام فاصله افتاد.اول به خاطر اومدن مهمونای عزیزمون و بعد سفر ما به مشهد

 

ده روز قبل از سفرمون عمه جون وانیا اومدن خونمون و مارو حسابی خوشحال کردن.

 

اینم عکس زینب جون و به قول وانیا زینب بانو دختر عمه وانیا

 

 

بعد رفتن مهمونامون ما هم حسابی هوایی شدیم و رفتیم دوهفته مشهد

 

یکی از اتفاق های خوب تو مدت سفرمون دیدن دوست خوبم مژگان جون و گل پسرش آرتین بود که دقیقا هم سن وانیاست و تو یک روز به دنیا اومدن.وانیا و آرتین حسابی باهم جور شده بودن و بازی میکردن..اینم عکساشون تو کلوپ پاندا

 

 

همیشه رفتن مشهد با خوشحالی و اومدنش سخت و با دلتنگی هست.وانیا هم که اصلا نمیتونه از مامان بزرگش راحت دل بکنه و تا چند روز حسابی ناراحته..اینم چندتا عکس از وانیا خانم تو این مدت..

وانیا جون تو حرم

 

 

تو همین چند دقیقه که من وب رو به روز رسانی کردم وانیا خانم از فرصت استفاده کرده و رفته سر لاک ها و کل لباسش رو پر لاک کردهشاکی

پسندها (5)

نظرات (13)

مامان خدیجه
10 آذر 93 7:48
هميشه به تفريح زيارتتون هم قبول باشه
حانیه
پاسخ
ممنون خدیجه جون
مامانی شایلین جون
10 آذر 93 9:06
عزیزمممم چه نگاه نازی داریحانیه جون زیارتتون قبول ایشالا همیشه حاجتروا باشین. وای وای نگو از لاک و لباس، دیگه دلم خونه. تمام زندگی من لاکی شده. و هر دقیقه تمام لباسهای قبل و الانش تو کل خونه پخشه. یکی بگه من چیکار کنممیبوسمتون
حانیه
پاسخ
ممنون دوست خوبم،لطف داری،من که دیگه قید تمیز کردن خونه رو زدم چون فقط 10 دقیقه تمیز میمونه
مامان فرنيا
10 آذر 93 14:43
به به هميشه به شادي و مهماني اخ جون باز هم ديدار دوستاي خوب من اينقدر دوست توي مشهد دارم پيدا ميكنم ميخوام بيام مشهد همتون را ببينم
حانیه
پاسخ
متشکر عزیزم،،ایشالله قسمت بشه،،دیدن دوستان خیلی خوبه
مامان فرنيا
10 آذر 93 14:44
زيارتتون قبول باشه عزيزم
حانیه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فرنيا
10 آذر 93 14:45
ماماني ان سيني كباب است دختري با قاشق و چنكال كنارش عكس گرفته؟چقدر هوس انگيز
حانیه
پاسخ
آره،وانیا عاشق کبابه،اینم مامان بزرگش براش گرفته،،من خودمم الان اینجوریم
مامان هانا و آریا
10 آذر 93 16:19
زیارت قبول عزیزممم انشالله همیشه به سفر و خوشی باشی وانیاخانوم ناز
حانیه
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان آیلا
13 آذر 93 9:55
همیشه به شادی و خوشی .دختره دیگه و دختر عاشق لاک و این جور چیزها راتس چه کبابایی
حانیه
پاسخ
ممنونآره دیگه دخملا همه عاشق لاک اما سختی تمیز کردنش برای مامانا منم خودم الان دلم کباب میخواد
عمو محسن
13 آذر 93 19:19
ممنون از این عکسهای زیبا ... راستی زینب بانو کجا این عکس رو گرفته؟
حانیه
پاسخ
سلام عمو محسن،این عکس مربوط به شبی هست که رفتیم شهربازی آرمیتاژ و شما نبودید
شبنم.س
13 آذر 93 19:20
زیارتتون قبول
حانیه
پاسخ
ممنون عزیزم،،ایشالله قسمت همه دوستان
سمانه
17 آذر 93 22:33
آخییی عزیزم زیارت قبول و چشمت روشن... ایشاله که همیشه شاد باشید.
حانیه
پاسخ
ممنون سمانه جون
علی سان و ناهید
20 آذر 93 14:08
سلام خاله زیارتتون قبولخوش به حالتون
حانیه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامی الی
23 آذر 93 12:03
زيارت قبول وانياي عزيزم. انشااله هميشه به سفر و گردش و رستوران و خوش گذراني.
حانیه
پاسخ
ممنون دوست خوبم
فایضه مامانه عسل
26 آذر 93 5:10
سلام خوبین ؟ عزیزم به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش لطف و خواهشا با گوشی تلفنتون عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین .... مرسی ....