وانیاوانیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
وبلاگ دخترموبلاگ دخترم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

وانیا باشکوه ترین هدیه خدا

دخترم رفته سفر

1394/11/20 12:43
نویسنده : حانیه
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم

دیشب ساعت 9شما با مامان بی بی رفتیم خونشون،این سومین بار هست که تنهایی میری مسافرت با مامان بزرگ،دفعه اول شهریور امسال بود که در کمال ناباوری 17روز موندی،دفعه دوم آذر که 20روز موندی و الان برای بار سوم تو شش ماه گذشته،

اونجا خیلی بهت خوش میگذره و کلی کیف میکنی و مطمئنم مامان بی بی به اندازه من و بیشتر مراقبته،من و بابا هنوز حرکت نکرده بودی دلمون حسابی تنگ شده بود

 

اینم از مشکلات بودن تو غربته،میدونم خوشحالی و بهت خوش میگذره پس من و بابا جونم تحمل میکنیم 

 

دیشب قبل رفتن میگی مامان به بچه هام برسی و شیرشون رو بدی(عروسکات)تعجب 

به هانیا روزی 6سی سی شب 3 سی سی صبح!!!به نرگس روزی 10 سی سی

منتعجب 

وانیااز خود راضی

میگه دیگه سپردم دستت ها شبم روشون پتو بکش!!!!نیشخند

اینقدر دلمون برات تنگ شده که دلم میخواد همین الان بیام دنبالت عزیزم،دوستت دارم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)