وانیاوانیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ دخترموبلاگ دخترم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

وانیا باشکوه ترین هدیه خدا

بدون عنوان

1393/3/3 10:58
نویسنده : حانیه
169 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سوم خرداده.یادآور یک روز خوب برای من.روزی که من فهمیدم اون هدیه ی کوچیک توی دلم یک دختره.

حدود ساعت 5 بعداز ظهر بود که برای سونوگرافی تعیین جنسیت رفتم.اگر بخوام صادقانه بگم خوب من و بابا از ابتدا دلمون دختر میخواست و از اولین روز که فهمیدیم که یک کوچولو تو راه داریم اسمت رو وانیا گذاشتیم.من همیشه میگفتم این کوچولو هدیه خداست و همین که قراره با اومدنش من مادر بشم برام مهمه و دیگه زیاد به جنسیتت فکر نمیکردم اما داشتن یک دختر هم بدجوری وسوسم میکرد.بابا جونم چون میدونست دخترا بابایی هستن و خیلی باباهاشون رو دوست دارن خیلی دوست داشت تو دختر باشی.وقتی برای اولین بار از زبون دکتر سونوگرافی شنیدم میوه ی دلم یک دختره خیلی خوشحال شدم.از همون لحظه هم به اسم وانیا صدات کردم....

حالا سه سال و هفت ماه میگذره از تولدت دختر گلم اما هنوز این روز برای ما مهمه....دوستت دارم عزیزم

پسندها (2)

نظرات (0)