وانیاوانیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ دخترموبلاگ دخترم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

وانیا باشکوه ترین هدیه خدا

جشنواره آش

1393/3/1 13:53
نویسنده : حانیه
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

دیروز رفتیم جشنواره آش که هر سال زنجان برپا میشه.تو هم که عاشق آش....پشتت رو میکردی به ما که یک وقت از ظرف آش تو نخوریم.کلی آش خوردی و کلی هم بازی کردی

چند روز پیش که ازت غافل شدم با قیچی موهات رو کوتاه کردی و ما هم مجبور شدیم ببریمت آرایشگاه و کوتاه کوتاه کنیم.خیلی دلم سوخت چون موهات رو خیلی دوست داشتم اما خدارو شکر یا قیچی به خودت آسیب نرسوندی.موهات هم خیلی زود بلند میشه.

اینم عکس از جشنواره آش

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان بی بی
2 خرداد 93 14:04
عزیز دلم.عکسهات خیلی قشنگه.خوشحال میشم که همیشه شاد و خندان باشی
حانیه
پاسخ
ممنون
فاطمه مامان باران
3 خرداد 93 16:12
سلام عزیزم به جمع نی نی وبلاگی ها خوش اومدی عزیز خیلی خیلی خوشحال شدم وقتی دیذم وانیا جون همسن دخترمه و مهر ماهیه دختر نازی دارین خدا حفظش کنه با افتخار لینکتون کردم تا وانیا جونو بیشتر ببینیم
حانیه
پاسخ
ممنون مامان باران جون
الهام مامان کیارش
13 خرداد 93 8:45
به به چه آشی میخوری خوشگل خانوم
مامان فرنيا
1 تیر 93 15:08
سلام دختر من همش يك ماه از دخترتون كوچيكتره خيلي دوست دارم با بچه هاي همسن وسال دخترم اشنا بشم يا دم باشه سال ديگه اول خرداد بيام زنجان جشنواره اش اخه هم من و هم دخترم عاشق آش هستيم
حانیه
پاسخ
ممنون که به وبلاگ دخترم سر زدید و نظر گذاشتید.....از آشنای با شما و فرنیا جون خوشحال شدم....تشریف بیارید زنجان ما خوشحال میشیم از نزدیک ببینیمتون