وانیاوانیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ دخترموبلاگ دخترم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

وانیا باشکوه ترین هدیه خدا

سفارش مخصوص عمو محسن

1393/4/13 16:09
نویسنده : حانیه
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...عمو محسن و عمه جون وانیا بعد دیدن نقاشیهاش که گذاشتم تو وبلاگ یک سفارش ویژه داشتن که وانیا با جون دل انجام داد...

فکر میکنم نیاز به توضیح در مورد نقاشی نباشه چون خیلی گویاست که هر تصویر کیهخندونک

 

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان پرنیا
13 تیر 93 16:13
آفرین به هنرمند کوچولو اگر با تبادل لینک موافقید به وب پرنیا بیایند و به هم خبر بدین
حانیه
پاسخ
ممنون مامان پرنیا با افتخار لینک میکنم
خدیجه
14 تیر 93 7:54
آفرین به وانیا خانم نقاش
حانیه
پاسخ
ممنون
سمانه مامان وانیا
15 تیر 93 8:18
اای جونم هنرمند خانوم.. دست گلت درد نکنه.
حانیه
پاسخ
شما لطف داری خاله جون
الهام
16 تیر 93 13:57
خیلی خوبه بگو اگه کیارشو یادشه اونم بکشه
حانیه
پاسخ
ممنون...کیارش و آنیسا رو که خیلی خوب یادشه فقط فکر میکنه کیارش داداشه آنیساست...میگه یادته رفتیم خونه آنیسا و کیارش که کنار دریا بود بعد کاظم رو عروس کردیم
عمو محسن
16 تیر 93 18:39
سلام ... می بینم که استاد نقاش سفارش من رو سریع آماده کرده ... چقدر قشنگه.... ممنون از وانیا ... بوس بوس بوس ... راستی اون چیه دست من؟ نکنه ترکه است؟ من که از این عادتا ندارم دارم؟
حانیه
پاسخ
الان از استاد پرسیدم فرمودنند این یک مداد بزرگه دست عمو محسن...حالا حکمت مداد داشتن شما چیه دیگه استاد نگفتن
مامان آیلا
17 تیر 93 12:46
واقعا آفرین و صد آفرین این دخملی ما خیلی دل به نقاشی نمی ده
حانیه
پاسخ
متشکر مامان آیلا جون چشماتون قشنگ میبینه
جیگر
4 مهر 93 21:08
عزیزم دوس داشتنی کاراش