وانیاوانیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ دخترموبلاگ دخترم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

وانیا باشکوه ترین هدیه خدا

نقاش باشی

1393/4/7 11:31
نویسنده : حانیه
235 بازدید
اشتراک گذاری

امروز میخوام چندتا عکس از نقاشی های این روزات بزارم عزیزم....البته اینا هرکدوم نقاشی یک شخص بخصوصه و جالبیش اینه که چه قشنگ به جزئیات فردی هر کسی توجه کردی.کاش میشد عکس واقعی هر کدوم رو بزارم تا مشخص بشه چقدر شبیه هست

 

پسندها (4)

نظرات (7)

بابای شهاب
9 تیر 93 12:42
عکس من کو؟ دفعه بعد یه دونه نقاشی سفارشی از من تو وبلاگ نباشه قهر می کنم ها؟!!!!!
حانیه
پاسخ
چشم عمو محسن...ایندفعه یک دونه مخصوص مخصوص میزارم
بابای شهاب و زینب
9 تیر 93 23:53
ممنون ... منتظرم ها؟!!!!
خدیجه
10 تیر 93 8:51
سلام وبلاگتون خيلي قشنگه تبريك ميگم مشخصه وانيا جون خيلي بااستعداد هست نقاشيهاش كه خيلي قشنگه با اجازتون لينكتون كردم دوست داشتيد لينك كنيد
حانیه
پاسخ
سلام..ممنون خواهش میکنم.منم با افتخار لینک میکنم
مامان پارسا
12 تیر 93 1:19
وای چه نقاشی های قشنگی می کشه این وانیا خانوم .. خیلی هم قشنگ رنگ می کنه به به آفرین واقعا عالیه .. افرین به مامانش که این عکسای خوبو گرفته که براش بمونه
حانیه
پاسخ
ممنون مامان پارسا جون لطف دارید
فاطمه مامان باران
12 تیر 93 15:45
سلام هنرمند کوچولو قربونت برم با این نقاشی ها و کاردستی های قشنگت من مطمئنم یه روز هنرمند بزرگی میشی از حالا معلومه بوس واسه وانیای عسل و مامان با ذوقش
حانیه
پاسخ
شما لطف داری خاله جون مهربون...وانیا هم صدتا بوس میفرسه برای باران خانم
زهرا
13 تیر 93 12:04
آفرین دختر هنرمند
حانیه
پاسخ
ممنون
مامان فرنيا
17 تیر 93 10:54
واقعا نقاشي و رنگ كردنش نشان ميده توي نقاشي حسابي استعداد داره
حانیه
پاسخ
ممنون شما لطف دارید