وانیاوانیا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
وبلاگ دخترموبلاگ دخترم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

وانیا باشکوه ترین هدیه خدا

وانیا خانم هنرمند

1393/3/13 16:25
نویسنده : حانیه
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهترینم

تا چند روز دیگه ترم یک کارگاه خلاق تموم میشه...هفته دیگه هم جشن و اردو داریدجشن

احساس میکنم رفتن به کلاس خیلی تاثیر مثبتی روت داشته عزیزم....علاقه تو باعث شده که پشتکار منم بیشتر بشه

حتما از جشن و اردو هم برات عکس خواهم گذاشت دختر خوشگلمبوس

تو این چند روز هم مامان بی بی خونه ما بود و تو هم حسابی خوشحال بودی اما بعد از رفتنش حسابی بهونه گرفتی

اینجور وقتا خییییلی دلم برای تنهایت میسوزهغمگینوقتی مهمون میاد سر از پا نمیشناسی

امیدوارم شرایطی پیش بیاد تا پیش کسایی باشی که دوسشون داری

 

خوب بریم سراغ کارهای هنری دختر گلم

اینم جورچین وانیا خانم هنرمند با عکس خودش روی چوب بستنیتشویق

 

یک شعر جدیدم یاد گرفتی عزیز دلم......اینقدر هم قشنگ میخونی که فقط باید با صدا و لحن خودت شنید:

 

شاطر چطوری؟                             قربانت آقا

خسته نباشی                               ممنون بفرما

حالت چطور است؟                      الحمدالله

کارت چطور است؟                      دلخواه دلخواه

یک سنگک داغ                            قربان دستت

باشد سرچشم                            اما به نوبت

 

قربون شعر خوندنت بشم عشق منمحبت

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

سمانه مامان وانیا
15 خرداد 93 9:23
سلام عزیزم.... وانیاجونت خیلییییی نازه.. خدا حفظش کنه. خوشحالم از آشنایی... با افتخار لینکت می کنم. بازهم بهم سر بزن
حانیه
پاسخ
ممنون عزیزم...منم خیلی خوشحال شدم از آشنایی با شما و دختر گلت که هم همنامند و هم تقریبا هم سن منم با اجازه لینکت میکنم تا بیشتر وانیا خانم رو ببینم
خاله
15 خرداد 93 23:25
به به مامانی چ وانیای خوشملی دارید بخولمش ؟ اجازه هس ؟ خدا حفظش کنه ب ما هم ری بزن خوشحال میشم نظر بذارید راستی با اجازه میتونم لینکتون کنم ؟ خوشحال میشم منم لینک کنید
حانیه
پاسخ
ممنون خواهش میکنم..با افتخار لینک میکنم
مامان زری
15 خرداد 93 23:44
سلام خانمی تاحدودی همشهری هستیم ما ابهر زندگی می کنیم خوشحال میشم از دوستی با شما
حانیه
پاسخ
منم خوشحال شدم از آشنایی با شما و کوچولوهای قشنگتون..امیدوارم دوست خوبی باشم براتون