وانیاوانیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
وبلاگ دخترموبلاگ دخترم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

وانیا باشکوه ترین هدیه خدا

روزت مبارک لبخند خدا

1395/5/25 20:34
نویسنده : حانیه
198 بازدید
اشتراک گذاری

دختر......میگن فرشته ها همیشه وجود دارن اما گاهی بال ندارن که بهشون میگن دخترمحبتمحبتمحبت

 

دختر....حس زیبای داشتن یک فرشته...حس زیبای بزرگ کردن خودت با دستای خودت

 

وقتی سوم خرداد 1389 روی تخت سونوگرافی دکتر گفت یک جنین دختر مشاهده میشود.......دیگه بقیه صحبت های دکتر رو نشنیدم فقط همینه جمله منو برد به رویاهام.موهای خوشگلش رو شانه میکنم و میبافم

 

رفتم تو رویا که با دختر کوچولوم یکبار دیگه برمیگردم به بچگیم و ایندفعه با دخترم یک دنیا بچگی میکنم و بزرگ میشم

با دخترم دوباره به دنیا میام و میشم یک دختر کوچولو

 

وقتی روز دختر سال 1389 خدا بزرگترین و باشکوه ترین هدیه دنیا رو نصیبم کرد و تو میلاد حضرت معصومه زمینی شدی و برای اولین بار بغلت کردم بازم باورم نشد رویام حقیقی شده

 

دخترکم دوست دارم بدونی چقدر برای ما عزیزی و چقدر خوشحالیم که دختری مثل تو داریم

دخترکم دوست دارم به جنسیتت ببالی و ازش لذت ببری

 

عزیزم روزت مبارک.....روز تولدت هم به ماه قمری هزاران بار مبارک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)