وانیاوانیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ دخترموبلاگ دخترم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

وانیا باشکوه ترین هدیه خدا

روزت مبارک ای فرشته آسمانی

1394/1/23 10:49
نویسنده : حانیه
840 بازدید
اشتراک گذاری

در عالم کودکی به مادرم قول دادم که تا همیشه هیچ کس را بیشتر از او دوست نداشته باشم ، مادرم مرا بوسید و گفت : نمی توانی عزیزم !
گفتم می توانم، من تو را از پدرم و خواهر و برادرم بیشتر دوست دارم.
مادر گفت یکی می آید که نمی توانی مرا بیشتر از او دوست داشته باشی..


نوجوان که شدم دوستی عزیز داشتم ،ولی خوب که فکر می کردم مادرم را بیشتر دوست داشتم.
معلمی داشتم که شیفته اش بودم ولی نه به اندازه مادرم..


بزرگتر که شدم عاشق شدم ، خیال کردم نمی توانم به قول کودکی ام عمل کنم ولی وقتی پیش خودم گفتم کدامیک را بیشتر دوست داری باز در ته دلم این مادر بود که انتخاب شد...


سالها گذشت و یکی آمد... یکی که تمام جان من بود...
همانروز مادرم با شادمانی خندید و گفت دیدی نتوانستی...


من هرچه فکر کردم او را از مادرم و از تمام دنیا یشتر می خواستم.او با آمدنش سلطان قلب من شده بود.
من نمی خواستم و نمی توانستم به قول دوران کودکیم عمل کنم...


آخر من خودم مادر شده بودم...
 
 
" روز مادر مبارک

 

 

برای مادری که تنها مرد زندگی من بود....مادری که برایم پدر بود و هست

 

 

مامان جونم روزت مبارک........

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (7)

شبنم.س
23 فروردین 94 10:58
عزیزم روزت مبارک
حانیه
پاسخ
ممنون دوست خوبم،،روز شما هم مبارک
مامان خدیجه
23 فروردین 94 12:52
عزیزم روزت مبارک ایشالله سایه مادرتون همیشه بالای سرتون باشه
حانیه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فرنيا
26 فروردین 94 8:38
ببخشيد با تاخير است اما روزتون مبارك
حانیه
پاسخ
مامان آیلا
29 فروردین 94 12:38
حانیه
پاسخ
مامان هانا و آریا
29 فروردین 94 18:02
عزیزم روزت مبااااارک
حانیه
پاسخ
عمو محسن
30 فروردین 94 19:57
متن زیبایی بود روزتون مبارک (ببخشید با تاخیر)
حانیه
پاسخ
ممنون عمو محسن
مامان زری
17 اردیبهشت 94 7:18
ماشالله وانیای گلم چه عکسهای خوشگلی انداخته
حانیه
پاسخ
ممنون