وانیاوانیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ دخترموبلاگ دخترم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

وانیا باشکوه ترین هدیه خدا

دخترم روزت مبارک

1393/6/6 10:00
نویسنده : حانیه
987 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

چهار سال پیش در روز دختر خداوند قشنگترین و باشکوه ترین هدیه اش رو نصیب من کرد

 

چهار سال پیش در روز تولد حضرت معصومه فرشته ای از فرشته های خدا زمینی شد

 

این فرشته که 9 ماه منتظر آمدنش بودیم تو بودی عزیزم...تو که با اومدنت شدی تمام زندگی من و بابا جون

 

 

ما همیشه از داشتن تو خوشحالیم و از اینکه خداوند مارو لایق داشتن تو دانست شاکریم

وبه این معتقدیم که دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما از عشق بی پایان

دخترک نازم روزت مبارکمحبتبوس

 

اینم عکسای امروز دخترم با کادوی روز دختر

 

 

 

دخترا سیب گلابند  مثل برفند  مثل آبند

 

دخترا  شاخه نباتند  چشمه آب حیاتند

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان هانا و آریا
7 شهریور 93 3:31
وانیا جونم دخمل ناز روزت مبارک عزیزمممم
حانیه
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان ناهید
7 شهریور 93 19:18
روزت مبارک عزیزم.انشاالله صد سالگیت
حانیه
پاسخ
ممنون خاله جون مهربون
مامی الی
7 شهریور 93 20:45
وانیا خانم، خانم خوشگله روزت مبارک عزیزم. حانیه جان اگه اشتباه نکنم وانیا جون روز ازدواج ما به دنیا اومده 16 مهر 89
حانیه
پاسخ
ممنون دوست خوبم24 ساعت بعد ازدواج شما 17 مهر 89
مامان خدیجه
8 شهریور 93 9:50
عزیزم وانیا جون روزت مباررررررررررررررررررررررررررررک
حانیه
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان آیلا
8 شهریور 93 10:03
خانم خانما خوشگل خانما روزت مبارک
حانیه
پاسخ
مهربوون
8 شهریور 93 19:34
مرسی بابت کمکتوون روز دختر گلتوونم مبارک
حانیه
پاسخ
خواهش میکنم دوست خوبم....ممنون
مامان النا
10 شهریور 93 13:00
روزت مبارک باشه عزیزم(البته با تاخیر) کادوت هم خیلی خوشگله.مبارکت باشه.
حانیه
پاسخ
مامان نرگس
17 شهریور 93 0:53
سلام به به چه خبرا بوده خوش ب حال وانیا(ونرگس من)چ خانواده با حالی
حانیه
پاسخ
ممنون خاله فاطمه جووووووووون...روز نرگس جونم مبارک
مامان نرگس
17 شهریور 93 1:27
سلام الان که من دارم برات پیام میزارم ساعت1 ونیم شب که میخوام بگم امروز17میفهمی17شهریور 1393میباشدک دقیقا یک ماه دیگه وانیاجون شده4سال کامل {خاستم بدونی برام مهمید وهمیشه دوستتتتتون دارم وب یادتونم } هرچه دارم از تو دارم ای همه دار و ندارم خوش باشید خاله فاطمه
حانیه
پاسخ
ممنون دوست خوبمخاله جونی خییییییییییلی دوست داریمفدایی داری