وانیاوانیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگ دخترموبلاگ دخترم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

وانیا باشکوه ترین هدیه خدا

کلاس ژیمناستیک

1393/4/19 10:28
نویسنده : حانیه
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز اولین جلسه کلاس ژیمناستیک دختر عزیزم بود.وانیا حسابی کیف کرد و خیلی خوشحال بود که به راحتی بپر بپر و بدوبدو میکنه و نه تنها کسی چیزی نمیگه بلکه من و مربیش کلی ذوق میکنیم...ظهر هم که اومدیم خونه وانیا اینقدر بازی و ورزش کرده بود که 3 ساعت خوابید...

 

دلم برات خبلی میسوزه دخترکم...اینجا و تو آپارتمان و با این انرژی بالای تو هر وقت میخوای بپری و بازی کنی ما باید بگیم یواش چون تو آپارتمان نمیشه زیاد بدوی و بپری اما تو کلاس که دیدی هیچ کسی نمیگه نپر خیلی کیف کردی

 

 

اینم دخترکم بعد از برگشتن از کلاس و در حالی که راضی نمیشی لباست رو در بیاری و میگی مامان همین خوبه بزار تنم باشه

 

پسندها (7)

نظرات (8)

مامان ریحانه
19 تیر 93 11:15
ان شالله همیشه موفق باشی عزیزم منم خییییلی دوست دارم نیایشم رو بفرستم کلاس ژیمناستیک بزودی حتما لباستم خیلی بهت میاد
حانیه
پاسخ
ممنون مامان نیایش جون
مامان زینب
20 تیر 93 21:29
سلام مامان عزیز لطفا بیا آخرین پستم را ببین .
حانیه
پاسخ
واقعا متاثر شدم
خديجه
21 تیر 93 7:48
سلام وانيا جون ان شاالله موفق باشي منم خيلي دوست دارم نگار را بفرستم ولي ميترسم زود باشه و نتونه ادامه بده
حانیه
پاسخ
ممنونوانیا خیلی انرژی داره گفتم اینجوری شاید کمی انرژیش تخلیه بشه...
فهیمه
23 تیر 93 2:38
سلام ...ماشاالله به دخترتون خدا حفظش کنه ببخشید یه سوال؟؟ میشه بگید رو قدش تاثیر گذاشته یانه؟؟ آخه منم میخواستم پسرمو کلاس ژیمناستیک بفرستم ولییییییییی میگن قدو میسوزونه !!ترسیدم و نفرستادم ولی نمیدونم درست هست یا نه!
حانیه
پاسخ
ممنون عزیزم...دختر من تازه داره میره اما بعید میدونم تاثیری داشته باشه
مامانی
24 تیر 93 10:12
ای جان مبارکه ان شاله که همیشه سلامت و شاد باشی
حانیه
پاسخ
الهام
24 تیر 93 14:09
به به خوش بگذره تو کلاس عزیزممممممم
حانیه
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان النا
26 تیر 93 13:01
سلام دختر گلی. مبارکه ورزشکار شدنت. اگه دوست داشتی به وبلاگ النای من هم سر بزن تا با هم تبادل لینک داشته باشیم.
حانیه
پاسخ
ممنون دوست خوبم...با افتخار لینک میکنم
مامان زری
12 مرداد 93 0:35
آفرین عزیزم موفق باشی
حانیه
پاسخ
خیلی ممنون